- Ügyfélszolgálati csatornák
- Általános tájékoztatás
- Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
- Ügyfélazonosítás és biztonság
- Nyitvatartási idő
Ha bármilyen kérdése, észrevétele vagy segítségre van szüksége a játékszámlájával, bónuszokkal vagy fizetési műveletekkel kapcsolatban, szívesen állunk rendelkezésére. Célunk, hogy gyors és barátságos támogatást nyújtsunk minden játékosunknak.
Ügyfélszolgálati csatornák
- Élő chat: Azonnali segítség a weboldalon elérhető beszélgetőablakon keresztül.
- Telefonos támogatás: Hívjon minket a hét minden napján, 0–24 óráig.
- Kérdőív űrlap: Töltse ki a webes űrlapot, kollégáink 24 órán belül válaszolnak.
Általános tájékoztatás
National Casino elkötelezett a profi, gyors és megbízható ügyféltámogatás mellett. Kollégáink részletesen ismerik a játékok működését, az aktuális promóciókat és a szabályzatunkat, így bármilyen kérdésére pontos választ kaphat.
Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
Ajánljuk, hogy elsőként tekintse át a weboldalunkon található GYIK szekciót, ahol a leggyakoribb problémák és kérdések témakörönként rendszerezve érhetők el. Itt is talál megoldást befizetési nehézségekre, bónuszfeltételekre és fiókkezelési kérdésekre.
Ügyfélazonosítás és biztonság
A játékosok adatainak védelme kiemelt prioritás számunkra. Bármilyen személyazonosításhoz kapcsolódó kérdés esetén kérjük, használja a biztonságos űrlapot vagy a telefonos csatornát, hogy gyorsan és biztonságosan végrehajthassuk az azonosítási folyamatot.
Nyitvatartási idő
Ügyfélszolgálatunk a hét minden napján nonstop elérhető, így akár éjszaka, akár ünnepnapokon is kérheti segítségünket.
Köszönjük, hogy a National Casino-t választotta! Várjuk megkeresését, hogy élményét a lehető legzökkenőmentesebbé és élvezetesebbé tegyük.